vrijdag 3 oktober 2008

Openingspost

Welkom op dit nieuwe weblog, Germania Inferior. Vanuit deze plek op het wereldwijde web zal ik, Rolf, u proberen met enige regelmaat te voorzien van mijn visie op mijn dorpje, mijn landje, mijn planeetje, en mijn heelal. Ik zal mij binnen deze gebieden voornamelijk richten op die zaken, ontwikkelingen en ideeën die mij interesseren en amuseren, dat wil zeggen geschiedenis, politiek, leukeinternetfilmpjes, ontwikkelingen in media en maatschappij, en ja, het is niet anders, onvermijdelijk ook op mijzelf.
Om maar meteen met dat minst interessante aller onderwerpen te beginnen: ik ben dus Rolf, achternaam onbekend, (momenteel) 25 jaren jong, van het mannelijk geslacht, in het bezit van een Nederlands paspoort, een bril en een lavalamp, student, en van een zekere sexuele oriëntatie en politieke voorkeur die u zelf uit mijn blog posts mag afleiden.
Daar gaan we!

2 opmerkingen:

  1. Ik heb alle posts gelezen en dit is mijn conclusie:
    U bent een licht-monanarchistische kasthomofiel met een voorkeur voor zaken gevuld met een licht viscose vloeistof

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom vriend, in deze belogen sfeer. Ik verblijf in de hoop dat uw reagiteerders bovenal wél met stijl zullen proberen de kastdeur te openen.

    Dat het u wel mag bevallen!

    BeantwoordenVerwijderen